Stavba a úpravy tobogánu
Před létem dorazily díly na tobogán a tak bylo léto ve znamení tobogánu. Ale bohužel se stavba neobešla bez komplikací, ale o tom se dočtete dále.
Co k tomu říct. Ke stavbě jsem použil 4 mm čtvrtkruhy z překližky, kdy jsem vždy dvě vrstvy pootočené 90° slepil k sobě. jako nosnou konstrukci jsem použil závitové tyče spojené kovovým profilem na který jsem postupně lepil překližku
Celý tobogán je zapojen na modul vratné smyčky po dokončení zapojení elektra jsem provedl testovací jízdy všech lokomotiv co jsem v tu chvíli měl, spolu s nákladními vagony. Vše dopadlo úspěšně.
První umístění na své místo v kolejišti dopadlo nad očekávaní dobře. Skoro by se dalo říct že tam zapadlo jak prdel na hrnec
Zkusmo jsem vyzkoušel jak to bude vypadat až bude nad tobogán umístěna koncová stanice.
No a pak přišel zádrhel. Koupil jsem M.296 a ops neprojela tobogánem protože zavitové tyče byli moc blízko kolejí.
Takže předělat celý tobogán znovu. zvětšit rozteč mezi zavitovými tyčemi. Vzhledem k tomu že se mě dotoho vůbec nechtělo tak stavba poněkud přes léto stála.
Další fotky ze stavby tobogánu bohužel nejsou.
0 komentářů