Stavba koncové stanice II. pokračování
Stavba již pokročila do fáze zaklopení tobogánu a vestavby koncové stanice do kolejiště
Na výřezu z celkového planu je vidět o které části kolejiště bude tento článek
Na začátek ještě pár fotografii ze stavby samotné koncové stanice
Bohužel jsem zapoměl fotit instalaci koncové stanice. Další fotky jsou tedy již z pokračování stavby kolem koncové stanice. Udělal jsem samostaný rám který by v případě nutnosti šel od koncové stanice odpojit. Střední část lze navíc odednavat pro lepší přístup k tobogánu v případě problémů. Na ten jsem připevnil jemné pletivo a aplikoval montážní pěnu.
Ořezání montážní pěny dává tušit budoucí vzhled krajiny.
Ze stavby koncové stanice jsem se poučil a sadrokartonářský tmel již nepoužívám. Místo toho překrývám montážní pěnu sadrovými obvazy. A následně nastupuje doba hědá 🙂
Podobné jsem postupoval i na přední straně koncové stanice která přechází v tunelový portál a vedlejší stanici. Pletivo, pěna, sádrové obvazy. Následně jsem prilepil odlité sádrové skály a nastříkal základní barvu. Fotky jsou tmavší než ve skutečnosti.
Do horní části přišla operná zeď pod silnicí. Jedná se o výrobek od Nocha který se dá teplem tvarovat. Vedle silnice bude malý rubník a trafo stanice.
Podél koleje která vede od koncové stanice bude ohrada pro krávy, kolej pak dále pokračuje na most přes trať vedoucí ze skrytého nádraží.
Zde se již začíná zelenat. To je prozatím vše. Pokračovaní prací bude v dalším přispěvku.